even bikkelen - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu even bikkelen - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

even bikkelen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Juli 2006 | Spanje, Ador

Hoi!

Vorige maandag heb ik Ruud op de bus gezet naar Valencia. (gaat echt snel voorbij zeg, zo'n weekje vakantie..:-() Helaas was dat om 2 uur 's nachts, dus na ongeveer 4 uurtjes slapen moest ik me naar m'n stage slepen... Daar aangekomen bleek dat ik die vrijdag m'n conceptverslag in moest leveren (op zich moet ik nog 2 weken stage, maar al m'n begeleiders gaan/zijn op vakantie...), dus ik moest nog even een paar daagjes bikkelen! Gelukkig is het allemaal gelukt en heb ik vrijdag een mooi verslag in kunnen leveren.
Vrijdagmiddag rond een uurtje of 3 was ik nog op m'n stage en wilde ik nog wat op de computer werken. Komt m'n collega eraan, dat er niemand (!) meer in het bedrijf was na 3-en. Dus niet alleen mijn afdeling, nee, over het hele bedrijf niet! Dus als ik nog verder wilde werken, moest ik maar over het hek heen springen als ik naar buiten ging (ik heb geen sleutel). Haha, erg he? Op vrijdagmiddag zullen de mensen in NL ook niet heel productief zijn, maar dat er niemand meer is, maak je volgens mij niet snel mee...
Vrijdagavond heeft m'n nieuwe huisgenootje, Vera, pizza gemaakt voor wat vrienden van haar/ons en onze Italiaanse huisgenootjes, was erg gezellig! Ik vind haar stiekem wel een veel leuker huisgenootje dan m'n vorige, Anja..
Zaterdag ben ik na wat winkelen en een siestaatje (had vrijdagnacht niet zoveel geslapen...) weer op de bus gestapt naar Gandía, want ik ging weer naar m'n vader en z'n vriendin! M'n zus en haar vriend zijn op vakantie en zijn zondag ook aangekomen bij m'n vader; echt super leuk om die weer te zien na ruim 3 maanden! We zijn nu lekker aan het uitrusten en aan het genieten van het zwembad, de bbq en het uitzicht bij m'n vader. Woensdag gaan m'n zus, haar vriend en ik naar Murcia; kan ik ze mooi m'n huis en huisgenootjes ed laten zien. De dag erop gaan we naar Barcelona! Ik ben benieuwd wat ik van die stad ga vinden; hij schijnt errug mooi te zijn!

Ik ga nu even kijken of het lukt om nog wat foto's van m'n vakantie met Ruudje toe te voegen, hopelijk lukt het...

Liefs!
Laura

  • 25 Juli 2006 - 10:14

    Nanda (nichtje):

    Hoi laura, via mijn pa ben ik op je website gekomen, wel leuk om zo wat van de familie mee te krijgen. Alleen 1 giga probleem, bij elke foto waar Paul (je pa) op staat heb ik hier hevige discussies thuis omdat dochterlief blijft beweren dat ut haar opa is, wel grappig. Groetjes uit het brabantse land.

  • 25 Juli 2006 - 10:38

    Hillechien:

    Hé Lau, Jeanine & Martien,
    Super dat jullie na drie maanden weer bij elkaar zijn. Gezelli! Wel jammer dat je niet mee uit kon, Jeanine. Het was erg gezellig. Christa hoefde dit keer geen sandwich te géven, maar had er echt uren veel achter elkaar en dat voelden we ook in de portemonnee: voor een tientje waren we klaar... En ja, we lagen in bed toen het alweer licht was (tegen zessen). Tja, ga ik een keer uit, dan ook maar goed ;-)! Vorige week gesolliciteerd bij Bruid & Bruidegom, nu nog afwachten of ik naar gesprek nummero 2 door ben. Maar genoeg over mij: coole foto's als torrero (spel ik het goed?)! En geniet lekker met zijn allen!! Liefs, Hillechien

  • 25 Juli 2006 - 16:49

    Olga:

    Hoi Lau!
    Stiekem had ik de foto's al gezien, maar leuk! En van over hekjes springen word je lenig :D Hihi, bij t feest zaterdag stond er superveel bewaking om te kijken of er niemand over t hek zou springen. Rennen er opeens een aantal grote mannen naar een meisje in de tent naast ons omdat ze dachten dat zij over t hek wat gesprongen. Jajaja, gezien dr kleding (heel kort knalroze rokje met bijbehorend bikinitopje) en een ongeschaafde huid was t vrij onmogelijk dat ze over t hek was gesprongen, maar ik durfde de security mannen toch niet uit te lachen. Hihi!

    Veel plezier in Barcelona en de groetjes aan Jeanine!

    Liefs! Olga

  • 26 Juli 2006 - 10:26

    Elsbeth:

    Hey Laura!
    Doe je netjes hoor, alle mensen zijn al naar huis en jij moet er dan als je naar huis witl over t hek klimmen.... Verslag is dus ingeleverd dus maar zien wat voor commentaar daar op volgt! Heel veel plezier deze week en we spreken elkaar wel weer.
    Oja leuke fotootjes trouwens!
    Groetjes!
    Elsbeth

  • 28 Juli 2006 - 11:30

    Peter:

    Hola chica,

    pienso tu intercambio es muy hermoso. ciudado para piedras!! hehe mazzel dat je niet hoefde te betalen. aqui hace mucho calor. no me gusta trabajo en este tiempo. pero el fin de semana esta pronto. cuando quires volver? me voy a madrid a el 11 de octobre. disfruta los vacaciones.

    hasta luego

  • 30 Juli 2006 - 19:47

    Ruudje:

    He Laura,

    Het spijt me hoor, dat je door mijn vertrek midden in de nacht maar 4 uurtjes hebt geslapen. Hopelijk heeft het geen invloed gehad op de kwaliteit van het verslag :). Heb je je vermaakt in Barcelona? Hoe is het daar met het parkeren ;) ? Veel succes nog de laatste weekjes!

    Groetjes,

    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 59162

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: