een nieuw dagboek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu een nieuw dagboek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

een nieuw dagboek

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 December 2008 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal!

Aankomende 10 december vertrek ik voor 4 weken naar Midden Amerika.
Een aantal mensen vroegen me of ik m'n weblog weer bij ging houden en dat leek me eigenlijk wel leuk!
Samen met een vriend van m'n opleiding, Ruud, ga ik Mexico, Guatamala en Honduras onveilig maken.
Hopelijk gaan we veel interessante dingen meemaken zodat ik veel te schrijven heb!

Groetjes,
Laura

  • 07 December 2008 - 12:32

    Marlies:

    He Laura.

    Heel veel plezier!

    Het was echt leuk je laatst weer te spreken.

    Groetjes aan je kerel.

    Marlies

  • 07 December 2008 - 17:44

    Iliana:

    Hoi Laura,

    Veel succes en genieten van.

    Kusjes

    Iliana

  • 08 December 2008 - 09:18

    Olga:

    Ha meis,
    Heeel veeeel plezier daarzo met Ruud!
    Liefs, Olga

  • 08 December 2008 - 10:16

    Ad :

    Wat een fantastisch vooruitzicht!!!

    Ik wens je heel veel plezier en pas goed op jullie zelf!!!!!

  • 08 December 2008 - 21:01

    Piebe De Jong:

    Hoi Laura,

    Leuk dat je weer op pad gaat je begint steeds meer op je moeder te lijken joh
    we vinden het leuk op deze manier weer van je te horen
    Ik wens je een goede reis en heel veel leuke en leerzame levenservaringen op je nieuwe ontdekkings- reis en reizen op deze manier een beetje met je mee.
    We zijn pas bij je nu al lekker eigenwijze nichtje
    geweest. Liefs Piebe

  • 09 December 2008 - 08:13

    Hillechien:

    Ha Laura,

    Volgens mij heb ik je zondag niet eens meer een fijne reis gewenst... Oeps. Nou dan bij dezen!! Veel plezier!!
    Het was erg geslaagd afgelopen zondag. Je hebt ons in de watten gelegd met de culinaire dingen :-).

    Liefs,
    Hillechien

  • 15 December 2008 - 13:19

    Josien:

    Ha die laura en ruud, ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en genieten van de cultuur van mexico.
    tot mails

  • 15 December 2008 - 23:11

    Roel:

    Maar goed dat je de spaanse taal kent, Nu kun je daar ook redden.
    Een fijne vakantie.
    Els en Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 59110

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: