zomer - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu zomer - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

zomer

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 April 2006 | Spanje, Ador

Boem!
En het is zomer..
Ik ging weg met regen uit Nederland en hier schijnt de zon volop! Raar hoor.. Waar je nog wel aan kunt merken dat het ook lente in Spanje is, zijn de geuren van de sinaasappelbomen. Dit is echt heerlijk.. Vandaag was het jammer genoeg niet zo warm en ik heb ook nog niet kunnen zwemmen, maar dat komt vanzelf wel een keer natuurlijk.
Gisteren ben ik met m'n vader naar Murcia gegaan om voor een kamer te kijken. Ik heb daar een lijst gekregen en ga morgen bij een paar huizen langs om te kijken of ik daar wil gaan wonen. Ik blijf dan ook meteen in Murcia, omdat het dan een stuk makkelijker is om dingen te regelen. Eerst blijf ik even in een hostalletje en zodra ik een leuke kamer heb gevonden kan ik daar meteen naartoe verhuizen.
Murcia is een middelgrote stad (voor zover ik gisteren heb gezien..) met redelijk wat verkeer, maar ook errug mooie oude gebouwen en kleine straatjes enzo. Ik denk dat het wel moet gaan lukken om daar een paar maandjes te vertoeven!
Ik ga zo nog even proberen wat foto's in m'n fotoboek te zetten; van Rocky, het hondje van m'n vader en z'n vriendin Paula, m'n vader die bezig is het zwembad van een buurman schoon te maken, het huisje van m'n vader en Paula en de omgeving en eentje van Paula en mij.
Groetjes!

  • 04 April 2006 - 18:20

    Niet Zo'n Verantwoordelijk Persoon...:

    Hey Laura,

    Heel gaaf om te horen dat je daar heerlijk in Spanje vertoefd.
    Ik zal m'n best doen om ons in de knotsbalfinale niet kansloos ten onder te laten gaan.

    Groetjes Mieke

  • 04 April 2006 - 18:20

    Niet Zo'n Verantwoordelijk Persoon...:

    Hey Laura,

    Heel gaaf om te horen dat je daar heerlijk in Spanje vertoefd.
    Ik zal m'n best doen om ons in de knotsbalfinale niet kansloos ten onder te laten gaan.

    Groetjes Mieke

  • 04 April 2006 - 19:54

    Karin:

    Hee Laura,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Mag ik op visite want ik heb ook wel zin in de geur van siasappelbomen. Veel succes met je kamerjacht!
    Groetjes Karin

  • 05 April 2006 - 07:20

    Iliana:

    Hola guapa,
    Se te ve muy contenta en ese soleado lugar. Que bien que puedes hablar espanol con la gente, dicen que lo mas importante es no ser TIMIDA, pero Laura de Jong no conoce esa palabra... TOCH!!! suerte con la busqueda de habitacion.

    Besos
    Iliana

  • 06 April 2006 - 09:51

    Dorieke:

    heee! ik vroeg me al af of we nog iets van je zouden horen of dat je al helemaal in de spaanse sferen was weggevoerd ;)
    succes met het zoeken naar een kamer en het heerlijke weertje!

  • 06 April 2006 - 20:47

    Hillechien:

    Wow, wat een lief, leuk fotogeniek hondje...!!!

    En; wat is je pa viesbruin zeg!!

    Kus, Hill

  • 10 April 2006 - 20:30

    Renneke:

    ziet er allemaal goed leuk en lekker warm uit zeg, leuk dat je een kamer hebt, en zo lekker goedkoop!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 59091

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: