oja, nieuw nummer! - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu oja, nieuw nummer! - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

oja, nieuw nummer!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 April 2006 | Spanje, Ador

Ik vergeet het nog bijna; ik heb hier een nieuw nummer! Ik zal nog wel af en toe m'n andere nummer kijken, maar vooral op m'n Spaanse nummer: +34666898699 (lekker makkelijk is ie he?)
Ik moest trouwens Spaans praten met de verkoper in de winkel en dat ging me nog best redelijk af! Echt geweldig zo'n Spaans cursus voordat je naar Spanje gaat! :-)

  • 05 April 2006 - 10:50

    Olaf:

    Hoi!

    ik zal je niet te veel lastig vallen, dus zal je nummer niet kopiëren, maar zal de website in de gaten houden!

    kussiiee Olaf

  • 05 April 2006 - 11:38

    Martine:

    Hee Lautje!!
    Goed te horen dat het daar ook lekker weer is ;)
    Hoop voor je dat je snel een leuke kamer kunt vinden en dat je je er helemaal thuis voelt. Goed man, dat je al Spaans hebt gepraat met de verkoper. T wordt vast een toptijd daar!
    Heel veel plezier!

    A la prochaine!
    Martine

  • 05 April 2006 - 12:46

    Jeanine:

    Gaaf die foto's....
    Groetjes,
    Jeanine

  • 05 April 2006 - 15:53

    Olga:

    Yoo Lautje!
    Wat gaaf! Maar hier is t ook bijna zomer hoor.... zonnetje op het raam van mijn lab --> binnen no time veeeels te warm! Dusss... nix te klagen hierzo :P Behalve misschien dat ik toch best wel nog veel moet doen aan mijn verslag. Ze vonden mijn engels goed, maar ik was wat dingen 'vergeten' te vermelden (rare mislukte proefjes bijvoorbeeld, waarvan ik niet weet wat ik er mee moet) Moeten er toch in... flauw he? Dus nog ff wat doen, want morgen op tijd weg voor BSc uitreikingen en vrijdag brak na BSc uitreikingen. Lekkere timing dus, maar goed.
    Nou, heel veel plezier daar en ben benieuwd in wat voor gammel huisje je terecht gaat komen (zie weblog Lisette) :P

    Liefs! Olga

    P.S. Ik ga je nummer wel kopieren en ga je ook lastig vallen, zelfs al zit je ver weg. Zo makkelijk kom je niet van me af hoor! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 59149

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: