Welkom op mijn weblog! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu Welkom op mijn weblog! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn weblog!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Maart 2006 | Nederland, Wageningen

Hoi!
Op het moment ben ik nog druk bezig om mijn kamer leeg te halen voor m'n Deense onderhuurder en mijn eigen tassen in te pakken, maar zometeen komen hier (hopelijk) leuke verhalen te staan!

  • 29 Maart 2006 - 11:09

    Olga:

    Jeeeej! Ik ben de eerste die stomme verhaaltjes op je weblog kan plakken!
    Heb je al zin in het chocoladeijs met bananenschuimpjes? Ikke wel!
    Tot straks!

    Olga

  • 29 Maart 2006 - 11:34

    Martine:

    jaaaa, nog een web-log erbij :) We krijgen er bijna een dagtaak aan met z'n allen ;)
    Maare, waar ga je nou precies naartoe? Want dan kan ik je ook ff linken via mijn web-log.

    Groetjes en heeeeeel veel plezier! (maar dat gaat vast wel lukken!)

  • 29 Maart 2006 - 11:35

    Karin:

    Jippie ik ben de tweede ! :D Nou ikke heb wel zin in chocoladeijs met banaenschuimpjes (geen truffels dan?) Tot vanavond. En oja natuurlijk heeeeeeel veeeeel plezier gewenst he maar dat ga ik nog wel een paar keer doen.Doeidoei

  • 29 Maart 2006 - 11:49

    Peter:

    Deense onderhuurdert, hmmmmmmmm heel veel plezier is spanje en no vaya a foyar todo el tiempo ;-)

    besos!!

  • 29 Maart 2006 - 11:49

    Peter:

    Deense onderhuurdert, hmmmmmmmm heel veel plezier is spanje en no vaya a foyar todo el tiempo ;-)

    besos!!

  • 29 Maart 2006 - 14:40

    Rebekka:

    No sweats, ik zal alles wat ik lees doorgeven op 't werk... we zullen je missen!

    xxx

  • 29 Maart 2006 - 15:02

    Catherine:

    Hey Lau,
    leuk dat je een weblog hebt, zal je avonturen zeker volgen!
    muchos plezieros!
    liefs, Catherine

  • 29 Maart 2006 - 15:13

    Jorrit:

    Hey Laura!

    Zozo naar het zonnige zuiden! Ben jaloers...

    Keep in touch!

  • 29 Maart 2006 - 17:39

    Hillechien:

    Have fun!! Ik bel je deze week nog even!!

    Kus, Hillechien

  • 29 Maart 2006 - 19:37

    Paul De Jong:

    Heel leuk om je belevenissen te kunnen volgen via het Inet.
    Veel succes met je voorbereidingen en tot zaterdag in spanje ??XXXXXXX

  • 30 Maart 2006 - 07:06

    Jeanine:

    He zussie,
    Cool man zo'n weblog... Probeer dit maar eens aan Beppe uit te leggen vandaag en doe haar de groeten. Kus, je zussie.

  • 30 Maart 2006 - 20:19

    Renneke En Piebe:

    te gek zo'n weblog, veel succes en goedereis, de groeten van ren en piebe

  • 31 Maart 2006 - 12:03

    Ad De Jong:

    Gefeliciteerd met je webloggie, heel veel succes gewenst in de komende tijd, bedankt dat ik ook af en toe ff mag zien hoe het met jouw gaat.
    Groetjes Ad en Lyda.

  • 01 April 2006 - 10:51

    Danny:

    Hoi Laura,
    Heb je lang niet gesproken, maar ik ga je avonturen in Spanje via het weblog zeker volgen. Heel veel plezier!! Groetjes, Danny

  • 02 April 2006 - 10:55

    Olga:

    Heeej Lau! Je bent al in Spanje he? Schijnt de zon daar wel? Hier is t prutsweer terwijl ik eigenlijk leuke dingen wil doen... Stom zeg. Zwem ze daar en de groetjes aan je papa!
    Groetjes van Tom ook! Liefs, Olga

  • 02 April 2006 - 17:56

    Elsbeth:

    Heej Laura!
    Hoe is je reis gister naar Spanje gegaan? Vast en zeker ok! Geniet van het weekje bij je pa en daarna heel veel succes! Leuk dat we straks al je belevenissen kunnen volgen!

    Elsbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 59146

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: