op bezoek bij pap en Paula - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu op bezoek bij pap en Paula - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

op bezoek bij pap en Paula

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 April 2006 | Spanje, Ador

Hoi!

Vrijdag heb ik gelukkig nog wel wat proefjes bij de roterende autoclaaf kunnen doen. Er zijn nu alleen nog 2 meisjes gekomen die stage komen doen bij het bedrijf. Ik vraag me af hoe dat zo meteen gaat; staan we met z'n 3en niks te doen en mee te kijken zeker.. Nouja, als ik echt zo weinig kan blijven doen, ga ik wel vragen of ik een eigen onderzoekje op mag zetten ofzo, want zo leer ik ook niet zoveel natuurlijk..
Vrijdagmiddag regende het in Murcia. (aahh! Daar heb ik niet op gerekend!) Dus ik was met de bus naar het centrale busstation gegaan om m'n bus naar Gandía te nemen. Helaas was ik per ongeluk een halte te lang blijven zitten, dus moest ik nog in de regen met m'n tassen lopen haasten..:-(
Alleen het haasten was niet nodig geweest, want de bus vertrok natuurlijk een half uur te laat..
De reis duurde zo'n 4 uur, maar ik zat naast een Spaans vrouwtje waar ik een beetje mee kon kletsen, dus het was niet eens zo vervelend eigenlijk.
M'n vader stond al klaar in Gandía, dus ik kon heerlijk in de auto springen om naar Ador te gaan!
De volgende dag hebben we m'n oom Roel en tante Els opgehaald van het vliegveld in Valencia, die hier een weekje zijn. Er was een lekker zonnetje, maar ik vond het (weer) te koud om te gaan zwemmen.
Hmm... zou ik dan toch aan het klimaat aan het wennen zijn..?
Vandaag zijn we naar Gandía gegaan en hebben we lekker bij de haven gewandeld.
's Avonds zijn we wezen eten bij de Italiaan. Daar heb ik zelfs foto's van! Jaja, dit keer geen nerdie proceskunde apparatuur ;-)
Het meisje dat de foto's maakte snapte volgens mij niet zo goed hoe je in of uit kon zoomen, want ze kon ons niet in 1 keer op de foto krijgen (?), maar ze zijn nog redelijk gelukt!
Morgen moet ik weer om 9 uur in de bus terug zitten, dus vroeg op op m'n vrije dag..

  • 01 Mei 2006 - 06:49

    Mieke:

    Laura,

    Ik zou niet te veel aan het klimaat gaan wennen, want hier in Nederland schijnt de zon dan wel maar is het redelijk koud!
    Heel veel plezier daarginds.

    Groetjes Mieke

  • 01 Mei 2006 - 11:19

    Catherine:

    Hoi Lau!
    Na Marloes haar verregende koninginnedagverhaaltje dan een beter bericht--> in A'dam scheen de hele dag de zon! :) Had de avond ervoor een feest buiten BRRRR *koud* daarvoor kan je volgens mij toch beter in Spanje zitten ;)
    Ik hoop dat het nog een beetje losloopt op je stage,en dat je er nog want kunt leren! Waar komen die andere meiden eigenlijk vandaan?
    Veel plezier nog met je autoclaaf :)
    liefss Cath

  • 01 Mei 2006 - 17:07

    Jildert:

    Hé Laura

    Leuke foto van m'n ouders. Ze zijn al een beetje bruin aan het worden. Veel plezier daar en doe de Groeten aan mijn ouders als je ze nog ziet voordat ze weer vertrekken.

    Groetjes Jildert

  • 01 Mei 2006 - 20:38

    Liset:

    He lautje,
    Leuk berichtje weer! Zat je nog op tijd in de bus en waren je ogen een beetje open of zaten ze nog dicht van de slaap? Ik hoop dat je een fijne reis terug gehad hebt. Dat is het enige waar ik wel een beetje tegenop zie in augustus. Al die fijne busreizen, maar ja je moet er iets voor over hebben om wat van de wereld te kunnen zien. Tot snel weer!
    Knuffels Liset
    PS volgende reactie duurt iets langer ga nu eerst met mijn ouders van een week vakantie genieten.

  • 05 Mei 2006 - 08:57

    Martine:

    Ha Laura!
    Ziet er gezellig uit zo! Hoop dat je er lekker van genoten hebt om even bij het thuisfront in de buurt te zijn. Hoe is het met je Spaans? Wil het al lukken?
    Tot spreeks!
    Bisou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 59174

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: