verhuisberichtje! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu verhuisberichtje! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

verhuisberichtje!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 December 2006 | Nederland, Wageningen

Hallo!

Hierbij wil ik even laten weten dat ik verhuisd ben naar een enorm grote (28m2,
:-D) kamer in een gezellig huis met 4 andere mensen.
M'n nieuwe adres:
Johan Buziaustraat 45A
6708 NR Wageningen

Iedereen een heel fijne kerst en oud en nieuw gewenst en als jullie een keer in m'n nieuwe huis willen komen kijken, zijn julie van harte uitgenodigd!

Groetjes,
Laura

  • 11 Januari 2007 - 10:42

    Hola Laura:

    Felicidades de neuva casa, volvimos de Holanda y comimos de 2 enero con tu padre Y Paula, nos convertimos, quiero volver a Espana, sorry voor alle fouten maar hoe is het nu je de hele dag moet werken, vindt je het leuk?
    Muchos besos tia Josien

  • 20 Januari 2008 - 09:52

    Alexander:

    Hoi Laura,

    Het was leuk om vrijdag op de verjaardag van Miranda met je te praten. Je moet me toch nog eens wat meer vertellen over je VS-avonturen.

    gr,

    Alexander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 59085

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: