weer thuis! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Augustus 2006 | Nederland, Wageningen

Buenas,

Ik leef nog hoor! Ik kreeg al via via te horen dat sommige mensen zich afvroegen of ik nog wel leefde, maar dat zit helemaal goed!
Na m\'n aankomst in NL, ben ik bijna meteen naar Lowlands gegaan. Dat betekende dus dat ik maar 1 nachtje in m\'n eigen bedje kon slapen en meteen weer 4 nachtjes in een errug knus tentje met Christa sliep...
Maar, Lowlands was ontzettend gaaf, dus dat maakte het niet-in-m\'n-eigen-bedje-kunnen-slapen weer helemaal goed! Gelukkig hadden we pas de laatste dag echt veel regen gehad, dus alleen de laatste nacht heb ik in een natte slaapzak gelegen...

Maar wat is het raar zeg, om weer in NL te zijn: de cassieres zijn ineens weer aardig tegen je, bedragen worden ineens niet meer afgerond, auto\'s hebben ineens weer Nederlandse nummerplaten, het duurt ineens 2 dagen ipv 2 uur om je was te drogen en ik kan ineens weer met m\'n Nederlandse vrienden in de kroeg zitten!

Ik ga Murcia en de mensen in Spanje ontzettend missen, maar hier is het ook zo gek nog niet!

Liefs!
Laura

  • 23 Augustus 2006 - 15:33

    Miranda:

    He Lau,
    Ja, is een beetje een dubbel gevoel he! Aan de ene kant mis je het mooie weer, de gezellige mensen, de stad; maar het is ook errug fijn om weer met je vrienden te kunnen zijn. Een tijdje in het buitenland doet je ook wel beseffen, vind ik, wat het goede is aan NL. Voor sommige dingen krijg je toch gewoon wat meer begrip! (en andere dingen juist minder!! :-))
    Ik vermaak me hier prima in Edmonton, maar voor zo'n grote stad heeft het eigenlijk maar weinig bijzonderheden. Ik mis echt een gezellig historisch centrum met terrasjes en pleintjes met marktjes etc. etc. Nou ja, je kan niet alles hebben he... :-)
    Heel veel plezier in USA. Ik ga er komende week ook heen (voor werk alleen).

    Groetjes Miranda

  • 23 Augustus 2006 - 16:19

    Hillechien:

    Hé Laura,
    Welkom thuis!!! Gaan we snel bijkletsen?
    Liefs, Hillechien

  • 28 Augustus 2006 - 20:15

    Martine:

    Gelukkig was het wel weer errug gezellig bij Unitas, dat maakt de regen hier weer een beetje goed, toch?! ;)
    Wel weer veilig thuis gekomen?

    Nou, was t laatste berichtje hoor. Volgende keer spreken we elkaar live is toch leuker ;)

    Groetjes!

  • 01 September 2006 - 14:17

    Dorieke:

    weehhh, nu ben jij weer thuis en ben ik weg.. hopelijk is het gezellig met Kristof erbij! (vast wel!!) Geniet ze van het ´lekkere´ weertje (doe ik ook hihi..)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 59086

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: