USA! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu USA! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu

USA!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haai!

Wat vinden jullie van de nieuwe lay out van m'n weblog?
Ik dacht: nieuw land, nieuwe lay out!
Jaja, inmiddels ben ik alweer 5 dagen in het land van de onbegrensde mogelijkheden.
Ik had me een beetje een voorstelling gemaakt van hoe het eruit zou zien en het is echt precies als in de film, echt cool!
De wegen zijn superbreed, grote auto's, voornamelijk huizen met maar 1 verdieping en veeeeeeeeeel Starbuck's koffiehuisjes!
De mensen hier zijn echt super vriendelijk. Het grappige is dat ze af en toe ook tegen je aan beginnen te lullen zonder aanleiding, zo krijg je echt leuke gesprekjes.
Ik ben donderdag aangekomen in LA en daar hebben we 2 nachtjes in Venice Beach geslapen. Ondanks dat we toch maar geen tour van 150 dollar in een limousine hebben genomen, hebben we toch redelijk wat gezien. Het is zo raar om dingen als de Hollywood letters in de heuvels en de walk of fame te zien! Maar ook erg gaaf natuurlijk.
Na LA zijn we naar San Diego gereden in onze Toyota Corolla (champagnekleur, hihi!!). Daar hebben we de eerste dag lekker op het strand gelegen en gisteren zijn we voor een dagje naar Mexico gegaan! Het was behoorlijk toeristisch daar (Tijuana) en meer een kroegentocht van een dag dan Mexico bekijken, maar wel mooie stempeltjes in ons paspoort natuurlijk!
Vandaag hebben we gesurft, dat was echt zoooooo gaaf!!!! Ontzettend vermoeiend en pijnlijk ook, maar dat was het wel waard.
M'n telefoon doet het niet hier, maar ik ben te bereiken op +15302204968.

Groetjes!
Laura

  • 25 September 2006 - 22:22

    Miranda:

    He Lau,
    Cool, je zit nu ook aan de andere kant van de oceaan!! :-)
    Grote auto's, brede wegen, Starbucks, grote huizen, een mobiel die niet werkt, het komt me allemaal erg bekend voor. Canada is precies hetzelfde!!! En de mensen hier zijn ook al zo vriendelijk!
    Je hebt trouwens al superveel gedaan en gezien in slechts 5 dagen. Super! Is ook wel lekker, want voor jou is het natuurlijk vakantie nu. Ik ben net een week op vakantie geweest in de Rockies, maar moet nu gewoon weer aan de slag :-( De studie roept....
    Veel plezier in de USA en als je nog wat geld over hebt, kom gezellig 'even' langs in Canada ;-)


  • 26 September 2006 - 04:47

    Jeanine:

    Ha Laura, Helemaal geweldig zeg!! Blijf vooral veel typen op je web-log, want ik ving het super leuk om te lezen! Dikke kus, je zussie.

  • 26 September 2006 - 06:05

    Jeanine PS:

    PS Laura je moet niet schrikken als je weer terug bent. Ik ben nl. afgelopen zaterdag naar de kapper geweest en het is iets korter dan bedoeld..... (WHAAAAA!!!)

  • 26 September 2006 - 08:16

    Marco:

    Hee Lau,

    Ben echt erg jaloers! Hoop dat Marloes en ik met een paar maanden daar ook kunnen zijn...

    De stars zijn een tikkie patriotic, maar dat past er wel bij, i guess... ;)

    Blijven schrijven en plaatjes schieten, super leuk!

    X Marco

  • 26 September 2006 - 08:19

    Marloes:

    Heb weinig toe te voegen aan bovenstaande ;) Leuke lay-out! Ben benieuwd naar je foto's en tips! X Marloes

  • 26 September 2006 - 14:14

    Dorieke:

    He lekker dichtbij ben je zo! Hou je me op de hoogte als Bush van plan is deze kant op te komen? Dan kan ik vast mijn rode pakkie aandoen en ten strijde gaan ;)
    Geintje hoor: veel plezier in USA!

  • 26 September 2006 - 16:38

    Karin:

    Hee Laura,
    Als jullie toch in mexico waren hadden jullie best een kopje (ijs)thee bij ons kunnen doen zo ver weg is het niet ;)
    Groetjes Karin

  • 27 September 2006 - 09:21

    Catherine:

    Hey Lau
    Dat klinkt hartstikke leuk!! Het meest ben ik nog jaloers op al die starbucks...jammieie :)
    Geniet ervan!!
    liefs, Catherine

  • 30 September 2006 - 17:39

    Danny:

    Hoi Laura,

    Wat een super leuke tijd heb je toch.. Ben wel een beetje jaloers :) Eerst al Spanje, nu Amerika, what's next?

    Groetjes, Danny

  • 02 Oktober 2006 - 12:15

    Peter:

    wat een relaxte dingen doe jij toch. ik moet zeker binnenkort weer op vakantie want anders ga ik stuk van jaloezie. je hebt wel een fantastisch afstudeerfeest van ellen gemist. maar je kan het binnenkort proberen te overtreffen heh!! geniet nog daaro en doe schwarzenegger de groeten

  • 05 Oktober 2006 - 08:18

    Brasil!:

    laurita como estas? te encontre aca en la internet hahahhah! ja te estranho un poquito soy muy triste que no salimos en las vegas...beijus!

  • 06 Oktober 2006 - 08:42

    Siep (oom):

    h.l.
    leuk dat gedoe hier op de comp.kreeg tip van jeanine
    veel plezier daar .en voor
    het geval.... friesland ligt ook ver weg.
    aug. in barceloa geweest,
    maar dan ben ik nog niet bij paul ,is nog een dag verder he!
    nou hou je taai en heel
    vr. gr. siep de jong
    eastermar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 59143

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: