Afscheid.... - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu Afscheid.... - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Afscheid....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Augustus 2006 | Spanje, Ador

En toen kwam de tijd van het afscheid nemen...
Wel verdrietig allemaal hoor...
Afgelopen woensdag had ik oa appelflappen en saucijzenbroodjes mee naar m'n stage genomen. Ze vonden het echt super lekker, echt leuk!
De donderdag en vrijdag erop was er inderdaad niet zo heel veel te doen, dus mocht ik lekker thuis blijven, hoera!!!
Hoewel dat weer wat minder was voor de portemonnee.. (waarom gaan vrouwen toch altijd shoppen als ze vrij hebben???)
Verder zou ik met Yamil en Pedro op vrijdagavond na een echt Spaans diner (door hen gemaakt!!!), de Godfather III gaan kijken. Leek me wel leuk om die eens in het Spaans te zien! Helaas kwam het er echter niet van, omdat er nog wat meer vrienden langskwamen en we uitgingen. Nou, dan gaan we 'm morgen kijken, werd er gezegd. Maar,je raad het al, ook daar kwam het niet van. :-( En nu heb ik nog steeds zo'n zin om de Godfather te kijken.. Frustrerend hoor!
Afgelopen zaterdag heb ik mijn afscheidfeestje gegeven, echt super gezellig!!
Ik had Vera verteld dat "wir sind Helden" ook op Lowlands kwam, maar dat ik nog niet zo veel van hun muziek had gehoord. Zij had hun muziek op haar computer, dus heeft ze een cdtje voor me gebrand en toen aan me gegeven, echt super! (ben 'm nu ook aan het luisteren, jippie!!)
Omdat we nogal zeurende buren hebben, zijn we met m'n feestje ook uit gegaan naar één van de weinige barretjes die open was. De muziek was erg goed, dus hebben we lekker kunnen dansen (hoewel ik er toch ook wel weer naar verlang om weer eens naar een échte disco te gaan --> Jeanine, Chris; binnenkort maar weer naar café Tomas?)
De volgende dag kwamen m'n vader en Paula me ophalen met de auto (wat een luxe he??) en na afscheid genomen te hebben van m'n huisgenootjes en Murcia zelf :(, zijn we naar Ador gereden.
Gisteren zijn we naar het strand van Daimús geweest. Er was wind vanaf de zee, dus er waren echt superhoge golven, echt cool!! Het restaurant beneden aan de urbanisatie was weer open, dus hebben we daar die avond lekker gegeten (hoewel ze geen Irish coffee hadden...).
Vandaag is m'n laatste dagje in Spanje en als ik het zo hoor, is het weer in NL net ietsjes minder dan hier... Dus nog maar even genieten van de zon hier, voordat ik morgen dood ga vriezen in NL!!! ;-)
O, en als jullie weten of m'n vliegtuig heel aangekomen is in NL, m'n vluchtnummer is VY7219!

Liefs!

  • 15 Augustus 2006 - 11:22

    Catherine:

    Hai Lau!
    Als je dit leest ben je natuurlijk al weer thuis, Welcome back!!! Ik ben ook net terug uit Oz en kan niet echt wennen aan die motregen ;) Zie je volgende week bij Sanne?
    liefs! Cath

  • 15 Augustus 2006 - 12:35

    Marloes:

    Hej Lau!
    Hopelijk heb/had je een goede reis terug! Het zal idd wel weer even wennen zijn in het vertrouwde regenachtige Nederland, maar vriezen doet het nog niet hoor ;) Welcome back! En tot de 25e? X Marloes

  • 15 Augustus 2006 - 15:12

    Miranda:

    He lau,
    Als je niet kan wennen aan het NL weer, kom je maar gewoon naar mij in Canada toe. Hier is het lekker warm (geen 40) en zonnig!
    Maar ach, tegen de tijd dat je weer gewend bent of het net zat bent, ga je alweer naar Amerika. Bofkont!
    Groetjes Miranda

  • 15 Augustus 2006 - 21:44

    Ollie:

    Lautje!

    Aan al het mooie komt een einde helaas... maaaarrrrr dr komen altijd weer andere mooie dingen voor in de plaats! Iig heb je een supermooie tijd daar gehad, en herinneringen die je nooit zal vergeten. Ben zoooo benieuwd naar al je verhalen als je hier bent. Weblog en mail zijn leuk, maar denk dat je de echte verhalen nog jaren moet vertellen :D
    Veel plezier op Lowlands (jaloers!!) en tot snel! :D

    Liefs! Olga

  • 16 Augustus 2006 - 10:55

    Dorieke:

    slecht weer in NL? niet te merken hierboven op 11 hoog. Dus don't worry! tot vanavond!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 59095

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: