zomer! - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu zomer! - Reisverslag uit Ador, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

zomer!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Juli 2011 | Spanje, Ador

Hee lieve mensen,

Vandaag een berichtje vanuit Spanje!
Aangezien twee winters achter elkaar toch wel heel lastig te verwerken zijn en ik nog wat flying blue miles te spenderen had, ben ik twee weekjes naar de zon gevlucht, heerlijk! Over m’n avonturen met de fam zo meer, maar eerst nog even een verslagje van m’n weekend voor vertrek:

I’ll do it in English, because a lot of my colleagues joined in the “tough guy and gal challenge” and they will probably be keen on knowing what kind of gossip I’m spreading via my blog ;-)
The tough guy and gal challenge is basically a 6 or 12km run through fields, mud, little rivers and other obstacles on an army base close to Palmerston North. Even though I knew it would be incredibly cold and horrible, I needed to know if I am geschikt or ongeschikt ;-)
When we drove towards the army base there was still frost on the fields, which certainly improved our moods...
The last week it rained quite a bit, so the fields were really muddy we found out after the first few hundred meters. I saw a guy lose his shoe at the first muddy bit (luckily I taped my shoes to my feet!).. The army base has defence cows on the same fields that we were running trough, so you can imagine the smell....
After a lot of mud and a lot of running (much more than I imagined, haha!) we had to go under barbed wire, through sewage pipes and whatever, which was great!
On
http://www.marathon-photos.com/scripts/event.py?event=Sports/RSNZ/2011/Tough%20Guy%20and%20Gal%20Challenge%20Palmerston%20North&new_search=1&match=P3529
you can find some more pics.
Roxanne and I had more or less the same speed, so you'll see her on a lot of them!
It was great to join and although it was cold, it was quite all right. There were even hot showers after the race! :D

Nadat ik thuis kwam van de tough guy and girl challenge had ik meteen twee bezoekers; Olga en Emiel kwamen op bezoek vanuit Thailand! Met hen ben ik lekker gaan eten en wat gaan drinken in de stad.
De volgende dag zijn we naar het -eigenlijk best leuke- museum in Palmy geweest en hebben we gewandeld naast de inmiddels woest kolkende rivier.
De volgende dag moest ik nog heel even werken en toen kon ik al m'n tas gaan pakken om naar Spanje te gaan, jeej!
Olg, na afloop heb ik m'n totale reistijd pas durven berekenen en het was 41 uur van deur tot deur, pff...
Na een kop koffie op het treinstation van Madrid met Hector, m'n oud-collega vanuit Kerry en een prima treinreis naar Valencia, ben ik nog niet eens zo heel moe in Ador aangekomen. M'n zus was hier met haar vriend en twee kids, dus dat was echt super. We hebben heerlijk naar het strand kunnen gaan en van de zon kunnen genieten (wat is het hier warm...). M'n tante Josien was hier van de week op de koffie en morgen komen Jan en Wilma ook nog hier, dus het is met recht een familie reunie te noemen!

Donderdag ga ik nog even naar Nederland (zat niet helemaal officieel in de planning, maar als je zó dichtbij bent...) en zaterdagavond ga ik weer m'n lange trip naar Nieuw Zeeland aan, dit keer een paar uurtjes korter omdat ik meteen vanaf Amsterdam vlieg, yes!

Groetjes!
Laura






  • 26 Juli 2011 - 17:43

    Miranda:

    Gefeliciteerd, je bent nu officieel een tough gal :-). Wauw, ziet er echt lekker vies uit allemaal. Jij liever dan ik ;-).
    Lekker dat je 'effe' naar Spanje vloog. Lange reis zeg! Maar als je je familie kan zien, dan is het dat allemaal wel waard!
    Goede reis terug.

    Groetjes vanuit Canada

  • 27 Juli 2011 - 07:03

    Martine Van Gool:

    Wat een bikkel ben je toch! Superstoer hoor! Heb je nu ook helemaal een zacht huidje na dat modderbad? ;)

    Geniet lekker van je welverdiende vakantie in Spanje! Verwacht niet teveel van het weer hier in Nederland, want we hebben nog geen zon gezien (dan kan het je alleen maar meevallen ;)).

    xx

  • 28 Juli 2011 - 07:46

    Josien En Kees,:

    Hoi Laura,
    Een goede reis naar Holland en geniet ook daar van de zon.
    Hier wat minder op dit moment. maar wel lekker fris.
    En dan weer naar het verre Nieuw Zeeland.
    Ik vond het erg leuk je weer gezien te hebben

  • 03 Augustus 2011 - 08:48

    Paul En Paula:

    Jeetje wat is dat snel gegaan!
    En nu ben je alweer aan het werk in New zeeland.
    Tot gauw en dikke kus en knuffels XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 Augustus 2011 - 04:51

    Captain Awesome:

    Laura is alright!. She'll do!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 59169

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: