Bijna op weg naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu Bijna op weg naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Bijna op weg naar Nieuw Zeeland

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Februari 2011 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Aankomende 14 februari vertrek ik alweer, het gaat hard!
Voor diegene die nog niet helemaal op de hoogte zijn; begin maart ga ik aan de slag bij Fonterra, een zuivelbedrijf, in Palmerston North in Nieuw Zeeland.
Voordat ik eindig in Nieuw Zeeland, ga ik eerst lekker op vakantie in Thailand (en op bezoek bij Olga en Emiel).
Die vakantie is hard nodig; van al je spullen verkopen, visa's regelen en dergelijke word je behoorlijk moe..


Op deze site komen wederom de verslagen van al m'n avonturen te staan!

Groetjes,
Laura

  • 11 Februari 2011 - 16:26

    Josien :

    Een heel fijne vakantie en ik vind het erg leuk om je te volgen.
    Veel sterkte met je nieuwe baan
    Gr.

  • 11 Februari 2011 - 19:02

    Miranda:

    He Laura,

    Wat ontzettend leuk dat je naar Nieuw Zeeland gaat verhuizen! Is het de bedoeling dat je je daar permanent gaat vestigen? Of ga je voor een (paar) jaar?

    Heel veel plezier op je vakantie, en met je nieuwe werk. Ik lees graag je updates! En misschien kan ik je zelfs wel een keer komen opzoeken... NZ staat hoog op mijn lijstje met landen die ik wil zien!

    Groetjes vanuit Canada,
    Miranda

  • 12 Februari 2011 - 00:10

    Dorieke:

    Een hele goede reis en geniet van Thailand!! Welkom bij de ex-11Beez all over the world community ;)

  • 12 Februari 2011 - 08:24

    Els En Roel:

    Wij zullen je volgen en wensen jou een goede start daar.

  • 12 Februari 2011 - 10:54

    Olga:

    Nog drie daagjes, en dan ben je dr al!! Heb er echt enorm veel zin in om je weer te zien!
    Succes met het regelen van de laatste dingen en uitzwaaien maandag.

    Liefs! Olga

    P.S. Zullen we een nieuwe foto maken in Thailand voor je profiel? Deze is hele leuk, maar gemaakt tijdens ons bestuursjaar?? Hihi

  • 13 Februari 2011 - 17:10

    Marloes:

    Hej,
    Was leuk om je nog even te zien gisteren!
    Een hele goede reis morgen en geniet van de business class!! Liefs, Marloes

  • 14 Februari 2011 - 11:23

    Ad:

    Hey kanjer,
    Vandaag is het dan zover, uitgezwaaid door je pa en je zussi, heel veel plezier in Thailand en heel veel succes gewenst met je nieuwe baan in NZ.

  • 15 Februari 2011 - 09:23

    Floris:

    Sawadee kap Laura,
    (goede dag). Eén van de woorden van de reis (rondreis) die ik met reisorganisatie Sawadee heb gemaakt zo’n 7 jaar geleden en er er mooie herinneringen van over heb gehouden. (Let op, als je vrouw bent moet je ‘Sawadee ka’ zeggen, zou het toch even checken met Olga en Emiel).

    Al je eerste te hete rode curry ervaring gehad of wat mildere groene gegeten of Pat tai met een heerlijke Singha of Chang biertje? Want Tai’s eten is natuurlijk vol genieten! Inmiddels leef je 6 uur later dan in Holland en ben je lekker op vakantie, voor de doorstart naar je doel, Nieuw Zeeland.

    Lekker genieten nu van je vakantie in het land van de glimlach.

  • 15 Februari 2011 - 09:51

    Rina:

    Hoi Laura,

    Wat geweldig, dat je helemaal in Nieuw Zeeland gaat werken.
    Eerst lekker genieten van je vakantie.
    Veel plezier en sterkte met je nieuwe baan.
    Gr. uit Oentsjerk

  • 15 Februari 2011 - 15:57

    Danique:

    Heey Laura,

    Goed aangekomen in Thailand?! geniet ervan voor het harde werken begint haha.

    Heel veel plezier en ik ga je volgen :-D

  • 09 Maart 2011 - 07:55

    Elly De Jong:

    Hallo Laura

    De vakantie zit er op en als het goed is ook de eerste week bij je nieuwe werkgever. Ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt in Nieuw Zeeland en blijf je volgen op je webside.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 59177

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: