alles goed - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Laura Jong - WaarBenJij.nu alles goed - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

alles goed

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 December 2011 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hee mensen,

Ik hoorde dat er weer een aardbeving is geweest in Christchurch.
Christa en ik zitten inmiddels aan de andere kant van het eiland en alles gaat goed met ons gelukkig!
M'n telefoon (02102865571) ontvangt trouwens niet alle Nederlandse smsjes, dus als ik niet reageer; excuus!

Laura

  • 23 December 2011 - 21:02

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...
    Ja goed dat je daar op tijd weg was.
    Je moet dat niet mee willen maken.
    Fijn dat je even laat weten dat alles goed is met je.
    Liefs en fijne kerstdagen,
    Piebe en Renneke

  • 23 December 2011 - 21:05

    Renneke:

    Pff glukkig meid...mooie zomerkerst toegewenst.

  • 23 December 2011 - 21:28

    Jeanine:

    Ha Lief Zusje van me,
    Gelukkig dat je aan de andere kant van het eiland zit. Hebben jullie veel mooie dingen gezien? Hier is de kerstvakantie begonnen!! Jippie.
    Veel liefs,
    Jeanine

  • 23 December 2011 - 21:31

    Paul En Paula:

    We wisten al dat alles goed is afgelopen voor jullie smsjes doen het naar spanje wel gelukkig.
    Fijne kerstdagen en een goed uiteinde gewenst. Liefs XXXX

  • 24 December 2011 - 08:21

    Karin:

    Gelukkig!!!
    Wat goed om te horen. Geniet van jullie vakantie!
    Liefs Karin

  • 30 December 2011 - 10:06

    Floris:

    30 dec. 2011 10:50h

    Ha die Laura,

    Vanaf een reeds zonnig Almere bij een temperatuur van 6 graden C, wat veel te warm is voor een winter, maar wel weer een record natuurlijk voor de boeken (wel na een storm achtige nacht met zelfs een moment van hagel en onweer), stuur ik je nog even een laatste bericht voor de jaarsluiting van 2011. De top 2000 klinkt op kantoor uit de radio, waar ik alleen zit, aangezien mijn kamer genoten ook vrij zijn. Bij het koffiezet apparaat staan de oliebollen en appelflappen rijk bestrooid met poedersuiker. Verder is het rustig op het werk, en dat merk je ook op de weg. Niet zo raar op de laatste werkdag natuurlijk. En het is tenslotte kerstvakantie. Maar goed, toch zijn er enkele die dan toch aan het werk zijn.
    Jij en Crista zijn in iedergeval lekker op vakantie met veel betere temperaturen natuurlijk dan in Nederland. En ik lees dat jullie het goed naar het zin hebben en dat jullie met de huurauto op stap zijn om het maar zo confortabel mogelijk te hebben en inmiddels genieten jullie lekker van westkust aldaar. Helemaal goed.
    Buiten hoor je in Nederland al knallen, want de vuurwerk verkoop is al begonnen. Nog even en dan sluit ik ook af en ga op oudjaard dag, inmiddels toch wel traditioneel, thuis met vrienden oliebollen en appelbeignettes bakken. Bijzonder trouwens dat als jullie 2012 aan het vieren zijn (zo'n 1/2 dag eerder), wij in Nederland nog druk bezig zijn om alles voor elkaar te krijgen voor de avond.

    Maak er een mooi oud en nieuw feest van, waar jullie het ook vieren.

    Lekker genieten!
    Floris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Begin maart ga ik in Nieuw Zeeland werken, hier komen mijn verhalen weer op te staan! Mijn nummer hier: +64 21 028 65571 Mijn skype: dejong.laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 59074

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Februari 2011 - 30 November -0001

wonen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: